jeje bueno no creo que conozcas xente tan cercana como Javi Villa que ahoramismu ye el meyor pilotu d´Asturies dempues de Fernado Alonso.. pero bueno si tienes algun amigu que corra en gp2 y que te probando BMW Sauber oye has de decinoslo eh? que seria la caña(ye broma no se me mosquee el personal jeje)
ye de agradecer a Javi el esfuerzu que fae pa venir teniendo en cuenta que al dia siguiente tien que dise a probar col GP2,ademas fue el primeru en echanos una mano cola prueba,igualmente al restu de pilotos,
si fata gente avisar xq en esti pueblu ay muchu flipau en cochezucos y puede q qieran correr,jaja.q os vaya bien
nun fae falta xente pero gracies... los pilotos que van venir son toos profesionales y de primera fila,si kies puedo adelantate algunu:
Carlos Marquez:campeon de asturies de rallye 2007
Jesus Fernandez: campeon de asturies de montaña y subcampeon de españa 2007
Adolfo Posada: subcampeon de asturies de montaña 2006
Benito perez: campeon de asturies de Karting 2007
Jose Ramon Sierra: subcampeon de Cantabria de montaña
y hasta aki puedo leer que sino sabeis tantu como yo jeje
esti tipo de prueba ye la primera vez que se fae n´Asturies y atreveriame a decir que´n España
Tenemos confirmada la presencia de la TPA,y pensamos que ye algo buenu pal pueblu,tenemos buenos pilotos en Ribeseya y nel oriente de Asturies ye hora que la xente los conozca mas,tuvimos munchu apoyu de patrocinadores,ayuntamientu y de la escuderia El Gaitero Competicion,esperamos poder hacer esta prueba muchos años y que tou salga bien
salú |