Güei apaez otra noticia sobre'l tema nel Comercio:
http://www.elcomerciodigital.com/gijon/20081230/or iente/andecha-contra-obra-calle-20081230.html
Andecha Astur de Ribadesella hace público su rechazo a la actuación prevista por la coalición de gobierno para la calle del Comercio y se une así a las críticas lanzadas por el Partido Popular. En un comunicado, Andecha asegura que la semipeatonalización prevista para la mencionada calle traerá consigo «más inconvenientes que ventajas tanto a residentes como a comerciantes». La formación extramunicipal no encuentra beneficio alguno en ese proyecto «porque trasladará y concentrará todo el tráfico que actualmente soporta el casco urbano a una sola calle», la avenida del muelle o calle de los Marqueses de Argüelles. Andecha dice tener «miedo» a semejante actuación, porque las previsiones futuras, tal y como confirmaron el alcalde Ramón Canal y el teniente alcalde Francisco Vázquez, apuntan a una peatonalización total. En principio sólo se peatonalizará el tramo comprendido entre las travesías Magdalena y Santa Marina, el espacio que limita con la Plaza Nueva.
Andecha Astur también criticó la inclusión en el Fondo Estatal de Inversión Local del proyecto de ampliación de la Casa Consistorial hacia la Casa de Cultura, una intervención que no consideran prioritaria para los intereses vecinales y que sólo beneficia «a la clase política». Sin embargo, se mostraron de acuerdo con el centro polivalente proyectado para la finca municipal de La Atalaya. Aseguran que es el «más consecuente» de los tres proyectos. Los nacionaliegos recuerdan que esa idea fue planteada por su formación hace varias legislaturas pero de forma mucho más ambiciosa. En ese sentido reclaman allí un espacio para la Casa de la Juventud, «promesa electoral de los actuales socios de Gobierno».
En líneas generales, desde Andecha se asegura que las tres obras anunciadas por PSOE e IU no servirán para luchar contra la crisis ni para crear empleo. Es más, consideran que «tampoco impedirán que se destruyan los empleos ya existentes». Esta formación propone en su lugar la ejecución de pequeñas obras en los pueblos del municipio como servicios y centros sociales o la recuperación del patrimonio etnográfico existente, como escuelas, fuentes o boleras, aspecto este último en el que también coincide con el Partido Popular. Sin embargo, en el pleno extraordinario convocado para la tarde de ayer, PSOE e IU sacaron adelante sus propuestas, las que presentarán de forma inmediata ante la Delegación del Gobierno para que, cuanto antes, puedan ser aprobadas por la Secretaría de Estado de Cooperación Territorial.
Y aquí integro el comunicado de Andecha Astur:
http://andecharibeseya.blogspot.com/2008/12/el-des pilfarru-de-layuda-de-zapatero.html
OTRA VUELTA MÁS, LLAMENTAMOS LES FORMES D'ACTUACIÓN DEL CONCEYU RIBESEYA, QUE NUN ATIENDE A LES DEMANDES Y NECESIDAES DE LA POBLACIÓN, NIN CUMPLE LES SOS PROMESES
El gobiernu de Ribeseya vien de facer públicu l'anuncia de tres grandes obres nel conceyu a cargu de los fondos qu'apurre'l gobiernu central del estáu a los conceyos, como midía escontra la crisis. Llamentablemente, creemos que dende la Casa Conceyu nun supieron da-y salida de forma correuta , atendiendo a les necesidaes de la población del conceyu ribeseyanu.
El primer anunciu ye l'ampliación de la Casa Conceyu, obra qu'atalantamos nun ye una prioridá pa dengún de los vecinos d'esti conceyu, a esceición de la clas política, más cuando ente los tres grandes partíos promenten unos y otros proyeutos, ampliaciones, nueves costruiciones....
El segundu proyeutu asoleyáu, la costruición d'un edificiu de servicios polivalentes na zona de l'Atalaya, ye'l más xuiciosu de tolos propuestos p'Andecha Astur. En cualesquier casu, dende Andecha Astur queremos recordar que'l primer partíu que llevó esta propuesta fuimos precisamente nosotros, pero nun podemos escaecer que diba dientro d'un proyeutu munchu más ambiciosu en cuantes el conteníu, puestu qu'incluyía la Casa de la Mocedá. Nun podemos dexar que s'escaeza qu'esti equipamientu de mocedá foi además una promesa tantu d'IU como del PSOE nes caberes eleiciones llocales y que nun supondría un sobrecostu escesivu, polo que pidimos que se revise esti proyeutu dando-y cabida a la tan esperada Casa de la Mocedá.
La tercer obra anunciada ye la peatonalización de la Cai del Comerciu. Queremos dexar costancia del mieu que mos produz esta anuncia, puestu que viendo les chambonaes que tantu esti gobiernu, como anteriores d'otru color desendolcaron nes otres calles peatonales ya esistentes na villa de Ribeseya, camentamos qu'esta nueva peatonalización vaya traer más inconvenientes que ventaxes tantu a residentes como comerciantes d'esta cai ribeseyana. Además, dada la población del nucleu urbanu y del conceyu, el tamañu de les vies y los aparcamientos qu'ufren y que van perdese con una nueva peatonalización, nun vemos onde tan los beneficios d'esta actuación que va concentrar tol tráficu nuna sola cai que va ser un nuevu ermu nos meses d'iviernu.
Poro, dende'l conceyu llocal d'Andecha, atalantamos qu'estes obres nin se correspuenden coles necesidaes de Ribeseya, nin cumplen l'oxetivu de lluchar escontra la crisis nel nuesu conceyu:
-A xuiciu de nueso, sería munchu más beneficiosu otru tipu de pequeñes obres nos pueblos del conceyu, como servicios y centros sociales pa la xente d'estos núcleos, recuperando tamién costruciones públiques como escueles, fontes, boleres ya eso.
-Prestaríanos saber como prentenden lluchar escontra la crisis con estes midíes dende'l gobiernu llocal, puestu que nun vemos qu'estes obres vayan crear nuevos puestos de trabayu nel conceyu nin tampocu impidir que se destruyan los ya esistentes y que cuerren peligru ente'l parón del seutor de la costruición, polo que deberíen facese obres que puedan executar les empreses llocales y non, como ye vezu, una UTE d'empreses foriates que nun dexan beneficios al conceyu de Ribeseya.