EL XUEGU ELEUTORAL DEL PSOE: AGORA SI, AGORA NON
PESE A SER UN DE LOS DOS IMPULSORES DEL FUTURU PXOU, AGORA'L PSOE RIBESEYANU QUIER DESMARCASE DEL MESMU NUN PATÉTICU ESFUERCIU POR NUN SIGUIR PERDIENDO VOTOS, PA TORNAR DE XURU A LA MESMA LLINIA DEMPUÉS DE LES ELEICIONES A CONCEYU
L'anuncia asoleyada nos medios nos caberos díes, onde apaecía la direición del PSOE llocal refugando un documentu en redaución por ellos y los sos socios del PP, nun pue sinón producir noxu y a la mesma vegada vergoña ayena. El PSOE llocal, dempués d'enseñanos la so verdadera cara mientres la redaución del PXOU, -esto ye, insultar ya menospreciar a quenes mos oponíemos a la destrucción de Ribeseya- quier agora llavar l'atristayante imaxe que tien ente tolos Ribeseyanos, de xuru esmolecíos pola prósima derrota eleutoral. Llamentablemente, el PSOE cola presentación del so candidatu y la oposición exercía nestos años nun pue tener denguna esperanza de meyorar resultaos eleutorales. Ye por tou esto, polo que camentando na más que segura perda de votos, decidieron aparcar momentaneamente les sos pretensiones de xorrecimientu especulaor, coscientes del fonderu esmolecimientu que'l tema la especulación xenera. Ye más que probable, que nel hipotéticu casu de que la Casa Conceyu quedare nes manes del PSOE, esti documentu del PXOU agora rechazáu, sedría'l defendíu y emplegáu por estos "socialistes" ensin denguna modificación de trescendencia.
Poro, dende ANDECHA ASTUR queremos denunciar una vegada más la hipocresía de los dirixentes del PSOE, qu'otra vuelta pretende engañar a los sos vecinos con falses promeses eleutorales, pallabres que llueu lleva'l vientu. Mientres enantes dicía que los que nun combayaben coles sos pretensiones especuladores eren unos radicales, agora reculen y pretenden dase un llaváu d'imaxe. Agora mesmu, tantu n'Asturies como en Ribeseya les llinies polítiques del PP y el PSOE confúndense, siendo imposible separtar ente dereches ya izquierdes, imperando solu'l beneficiu personal en perxuiciu del pueblu. Amás, nun podemos escaecer el papel d'IU, siendo parte del gobiernu n'Asturies y faciendo una oposición más que feble nel nuesu conceyu.
Dende ANDECHA ASTUR de RIBESEYA, defendemos una táutica estremada de la destos tres partíos, consistente en afitar un desarrollu urbanísticu sostenible, afitando los puestos de trabayu que xenera esti seutor, pero llendando considerablemente'l marxe d'actuación a les grandes constructores. Ye por eso que como primer pasu pa frenar esta voráxine especulaora, necesitase crear nueos puestos de trabayu estable nel conceyu, que vengan a suplir y ampliar los puestos esistentes anguañu na construcción, seutor que se carauteriza pola precariedá y les males condiciones nel tayu y de los que dependen bona parte los ribeseyanos.Ye amás necesariu sofitar a los pequeños constructores de la fastera frente a les grandes multinacionales qu'acaparan el suelu, principal causa del xorrecimientu de la especulación. El PXOU que nos defendemos iría acompangáu de los pertinentes informes técnicos y medioambientales, que son los que deben trazar les llinies d'actuación en función de les necesidaes y carauterístiques especifiques del entornu y non los criterios económicos o políticos. Ye por eso, qu'en Ribeseya ye necesariu un cambiu.
En Ribeseya a 16 de Marzu de 2007
(Castellano)
Ante el anuncio publicado hace días en la prensa, que recoge la nueva postura de la dirección del PSOE local, de rechazo al documento que junto al PP desarrollaron durante un largo periodo de tiempo, haciendo caso omiso a las sugerencias y críticas que les llegaban desde toda la sociedad ribeseyana y como no, también desde ANDECHA ASTUR de Ribeseya, nuestra asamblea local quiere manifestar lo siguiente:
Desde Andecha de Ribeseya entendemos que esta maniobra no es más que un intento desesperado y de última hora de darse un lavado de imagen ante los vecinos, ya que durante el tiempo que duró la elaboración de este plan, el PSOE enseño su verdadera cara, mintiendo, insultando y menospreciando a quienes nos opusimos frontalmente a lo que significaría la destrucción total de nuestro pueblo en pos de los intereses personales de estos politiquinos que tenemos que sufrir y como no, de sus aliadas las grandes constructoras. Este paso dado, corresponde única y exclusivamente a la aproximación del que están seguros será su próximo batacazo electoral debido a la desastrosa labor que llevan realizando no solo en la última legislatura, sino durante años de años de pesebrismo político y acatamiento de las directrices que desde su partido les proporcionaban. A todo esto debemos sumar la escasa simpatía que su candidato genera entre la mayoría de los vecinos que deja en bandeja la victoria al PP a expensas de que otras fuerzas políticas puedan romper el bipartidismo de la actualidad.
Por todo esto, ANDECHA ASTUR de RIBESEYA denuncia una vez más la hipocresía de los dirigentes del PSOE, que otra vez pretenden engañar a sus vecinos con falsas promesas electoralistas, mientras la realidad del día a día nos demuestra que comparten una misma línea política y también en la practica con el PP, siendo imposible encontrar diferencias entre ambos en la actualidad en Ribeseya, donde estos dos partidos solo buscan el interés personal a costa del gran negocio de la especulación urbanística, permitido en parte por la que a nuestro juicio es una más que débil oposición por parte de IU. Así vimos como hasta hace muy poco los defensores de un ordenamiento urbanístico moderado y acorde a nuestras necesidades y posibilidades, éramos unos radicales que no buscaban "lo mejor para Ribeseya", mientras que ahora, ellos mismos que son no lo olvidemos, los propios redactores del PXOU, dan un giro inesperado de 180º ante la cruda realidad.
Desde AA de Ribeseya, defendemos una táctica bien diferenciada de la de estos tres grandes partidos, táctica la nuestra, que consistiría en afianzar una línea de desarrollo sostenible, siendo conscientes además del importante número de puestos de trabajo que ahora mismo genera la construcción en el concejo (caracterizándose estos por su alta precariedad e incumplimiento de la ley en cuanto seguridad en el tajo y derechos de los/as trabajadores/as). Para ello sería necesario de una vez, dejar de centrar todos los recursos en el turismo de segundas residencias, antes de que la explosión de esta burbuja suma a Ribeseya en una crisis sin precedentes, para lo que se debemos apostar por diversificar la economía, apostando por las pequeñas y medianas empresas dentro del polígono industrial de Mía. Así generando estos nuevos empleos de calidad que vengan a reemplazar los precarios que ahora tenemos y también poniendo unos límites razonables al crecimiento urbanístico, que además favorezcan a pequeños constructores locales y no a las grandes multinacionales y sus filiales, conseguiremos acabar con dos de las mayores preocupaciones existentes hoy día en nuestro concejo como son la falta de puestos de trabajo de calidad, así como las grandes dificultades que los ribeseyanos tenemos para acceder a una vivienda digna. Por eso en Ribeseya necesitamos un cambio, ya. |