Con la lista de favoritos puedes crear tu mejor guía de viaje
ribadesella.com
I Xornaes de la Sidre Ribeseya 2019

I Xornaes de la Sidre Ribeseya 2019

Actualizado el 5 abril 2021
I Xornaes de la Sidre Ribeseya 2019

    Visto 450 veces

    Las primeras Jornadas de la Sidra de Ribedesella, organizadas por la asociación Entaína, serán a partir del 14 hasta el día 28 de febrero.
    Todas la actividades son gratuitas y tendrán lugar en la Casa Cultura de Ribeseya. El jueves 14 de febrero tendrá lugar la inauguración de la exposición «Llagareros de Ribeseya»,  con 30 fotos de los llagares y los llagareros, todos de Ribadesella.

    Xueves 14
    · 19:30 horas. Inauguración de la exposición “Llagareros de Ribeseya”.

    Vienres 15
    · 19:30 horas. Charla “La sidre como ritual y símbolu” por David M. Rivas. (Autor del llibru “La sidra asturiana: bebida, ritual y símbolo”.

    Sábadu 16
    · De 10 a 14 horas. Curso “Aprovechamientu integral de la manzana: variedades y productos derivaos”. Impartíu por el Club Sierense Amigos de la Manzana.
    · De 17 a 21 horas. Curso “Ellaboración y climatización de la sidre casera”. Impartíu pola Asociación de Sidre Caseru de Piloña.

    Miércoles 20
    · De 16:30 a 17:30 horas. Taller pa guahes. “La sidra y les manzanes”, impartíu por Jose Antonio Somoano, maestru.

    Xueves 21
    · 19:30 horas. “Tastia de sidres de diferentes perfiles varietales”, places llimitaes a 20 persones. Impartíu por Eduardo Vázquez Coto, de Guerrilla Imports.

    Vienres 22
    · 19:30 horas. Curso “Tastia de Sidre”, impartíu pola Asociación de Fomento de la Sidra Tradicional Asturiana. Places limitaes a 12 persones.

    Sábadu 23
    · De 9:30 a 14 horas. Curso teóricu-prácticu “Poda y cuidaos d’inviernu de los pomares”, impartíu por Marcos Miñarro del programa de fruticultura del SERIDA.
    · 17:30 horas. Mesa redonda “Presente y futuru de la sidre”.
    Participen: Carlos Piélagos (Productor de manzana), Fran Ordóñez (Llagar Viuda de Angelón), César Ruiz (Tienda micro llagar “El Cuchareru”), Luis Sariego (Presidente de la Asociación de Sidre Caseru de Piloña), Pedro Ramas (Biólogo y asesor de llagares), Marcos Ramos (escanciador), Belisario Suárez (Sidrería El Mirador) y Lorena Alonso (Bloguera de “Loca por la sidra”). Moderador: Lluis Nel Estrada (Cocineru y hosteleru).

    Martes 26
    19:30 horas. Charla “Cultura tradicional de la sidra n’Asturies”, por Inaciu Hevia Llavona (Autor d elos llibros “Sidra y llagares tradicionales asturianos” y “La botella de Xixón).

    Entaína contará con la colaboración del Club Sierense Amigos de la Manzana, la Asociación de Sidre Caseru de Piloña, la Asociación de Fomento de la Sidra Tradicional Asturiana, el Serida, el Ayuntamiento de Ribadesella y la Asociación Cultural Amigos de Ribadesella.



    amigos de ribadesellaasturias.comAmigos de Ribadesella