Hay mistralin, o Nati, como ti va el tango. Nun toco los coyones hom, magar dalgun con tenaces nun y taria na mal.
Opino como creo nos mis pensamientos, lo que pasa que a los democratas el que la xente opine nun yos sienta mal. a los que no lo son si, probin. Hay postures que nun cambien.
A mas ¿como coyones sabes tu si a mi mi gusta o no lo que toy escribiendo sobre esi pautu? Les opiniones nun dexan de ser meros recursos dialeuticos pa sacar conclusiones.
Y sobre les postures que toy oservando paez que los más dañinos y radicales y los que traten de mancar a los demas son aquelli comentarios que tan contra los que opinen contra el pautu y los que perdieron les elleciones.
Lo que pasa e que tais enrabietaos porque perdietes por pasada de les gordes, porque la hostia foi pa nun levantase la cama nun sieglu. Pues na asina y tou vais gobernar. que unos aceten los resultatos oxetivos y los otros los democraticos arreglos pa gobernar. Poro sin faltar nun ti paez, ni tocar los guevos ni coses asina de marranes. |