Bono, respondiendo a varios a la vez, que tampocu paga la penda dir nombrando un a un.
1-Yo soy del pueblu, pol iviernu estudio y trabayo en branu. tolos dies cuando sal la xente de trabayar col tiempu que faiga y na epoca del añu que seya, quedamos colos amigos nel parquín, asina que nun va venir naide de fuera a decime lo que nun puedo facer, porque nun trabaya nin vive equi y que polo tantu nun tien nin voz ni votu nel asuntu. Si hai un problema colos vecinos, falase con ellos como facemos siempre, pero nun ye asi, porque los del pueblu somos 4 pol branu ente tolos veraneantes que montan campamento nel parquín. Pero si puedo tar tou'l iviernu faciendo lo mesmu nel parquín nun voy dexalo en branu porque se llene de pih.os y veraneantes varios que faen más ruiu ellos falando que yo cola gaita, gaita que por ciertu apaez pol inviernu y naide protesta, que coses.
2-El de la casina ye'l mayor caradura de la hestoria. Si se quier poner tontu, ponemonos toos y entamamos a llamar a los picoletos cada vegada que tenga abiertu fuera d'hora o que se sienta la musica (que ye cada vegada qu'abre) y a ver quien sal perdiendo. La pena que nun llamemos en piragües pa denunciar el chiringo ilegal que montó.
3- EL BOTELLÓN TAN PERMITIU N'ASTURIES. Punto pelota
4- ¿Tomar sidra na cai con una gaita ye botellón? Lo del "botellón" ye dalgo nueu digo yo. Ye una pena nun tener apuntau les vegaes que tocamos la gaita o los tambores nel parquín depues de les 12 la noche, pero nun creo que llegara a 5 veces, asi que nun tocar los coyones, que munchos dies teniamos a los picoletos en parque a les 10 y picu porque a Javierona o algun otru ya yos molestabamos...
5-Yo vivo al llau del parquín y los dias que nun salgo siento'l ruiu, y los dies que toco la gaita, tocola al lau de la casa la mi madre como ya puso otru por arriba ¿y si en mi casa duermese, porque n'otres no? ¿Porque en unes cases ponen tapones y dexan a la xente tranquila y otros prentenden tener un pisu en mediu de la zona de "movida" de Ribeseya cola tranquila de una casa n'aldea?
6-Antes nun habia centros juveniles ni na, pero.. ¿cuantos bares habia nel pueblu? ¿habialos pa tolos gustos o non? ¿y agora? ¿sabes que ya intentamos tener un llocal de forma privada? ¿Sabes lo que cuesta aqui un alquiler por culpa de la especulación del turismu?
Y pa finar, yo tamien trabayo atendiendo a xente y claro que hai de tou, encuentras xente de puta madre y otros que dan ganes d'afogalos, pero ye lo ke hai. Claro que tamos en contra de la masificación turistica, porque pa que los 4 de siempre saquen perres(munchos de los cuales veraneen en Ribeseya, nun mos engañemos, toos sabemos el perfil de los veraneantes "clasicos" del pueblu) , a los que vivimos equí robannos calidá de vida, estroza Ribeseya y Asturies en xeneral, empeora'l mercáu llaboral, infla'l preciu de les viviendes etc etc. ¿Quies que siga? ¿La mano que nos da de comer? Como te pille la mano arrancotela de un bocau. Aqui nadie bien a danos nada, hai que ganalo y trabayalo. Tu serás desos ke hai pol pueblu que cuando llega'l veranu olvidase de los clientes de tou l'añu pa atender bien a los veraneantes, y exemplos hai unos cuantos que toos/es sabemos. |