Yo solu por nun tener qu'aguantar a tolos retrasao y a los que se subieron al carru esti añu pasau y que estuvieron días tirando voladores, ojala que baxe'l sporting, pero vamos, que no me quita'l sueñu ni uno ni otro. Soi sociu del Uviéu desde haz muchu y voi tolos domingos y a bastantes de fuera de casa y importame bien pocu lo que me digan, yo soi de picar a los amigos namás, nun tengo porqué incordiar a xente que nun tien na que ver conmigo, a ver si aprende muncha xente del sporting (y cuidáu, nundigo que nun tengamos anaide asina ente los del uviéu, pero seguru qu'a niveles munchu más baxos).
Por últimu, más de 10000 socios nel quintu añu en tercera, camiento que nun ye mala la nuesa afición y facer pocu más podemos facer ya, que por desgracia tenemos un accionista mayoritariu que ye'l que fae y desfae. A lo meyor si gabino controlara les perres públiques que tien ellí metíes podia iguase dalgo, pero como ye de la so cuerda... ya se sabe, albertín el de la gomina tien via llibre pa marafundiar les perres de toxs. Ah, y el sporting como tal non, pero quienes lu controlen y dellos sportinguistes (vease tini areces) si son responsables direutos de la nuesa situación y de la del sporting. Quería vevos yo a vosotros si la situación fuera al revés...
por ciertu, esti dia ya hubo petardos onde'l cafetín y ye que nun se puen pedir peres al olmu... |