ribadesella.com

ribadesella.com comunidad r3

· Principal · Entrar en los Foros · Registrarse · Buscar · Estadísticas · FAQ ·
Política ribadesella.com comunidad r3 / Política /  

el camion de la basura

Página  Página 2 de 2 :  « Previous  1  2

Autor ashtray
Miembro
#16 · Publicado: 6 Feb 2008 01:02
Och34, yo no sè si los currantes de FCC rechazan muchas ofertas de trabajo, pero lo que sì sè es que el tipo que provocò el accidente que tanto me perjudicò a mì, conducìa el camiòn de la basura y estaba mamau. A ver si ahora, porque son gente humilde, hay que perdonàrselo todo. Yo soy igual de humilde, curro el doble de horas que ellos y si voy a currar con una mangada del 15 me voy a la puta calle (y con razòn). A este tipo la empresa le defendiò a capa y espada, con tal de no pagar lo que habìa provocado el muy inconsciente, que podrìa haber matado a 2 ò 3 personas fàcilmente. Te digo y te repito, si yo me moño en el curro me echan, y mi trabajo no consiste en llevar un camiòn, ni en llevar maquinaria, ni nada lo màs mìnimamente peligroso.

Autor Och34
Miembro
#17 · Publicado: 6 Feb 2008 03:03
Ashtray, si tienes tola razón del mundu, nun digo qu'haya que perdonaseyos tou, nin munchu menos. Lo que quiero decir ye qu'esto antes col camión de Llamedo y la xente del pueblu trabayando no pasaba. Agora'l pefil del trabayaor na llimpieza nun ye'l mesmu qu'enantes y tien que notase n'otros aspeutos como pue ser la rellación cola xente del pueblu ya eso.
Un saludu

Autor oto
Miembro
#18 · Publicado: 6 Feb 2008 10:47
Yo creo que de un accidente puntuall no se puede extrapolar la razón de que el pefil de los trabajadores en su realción con los vecinos es peor, entiendo, cuando se dice que se nota.
Porque si eso fuera así, debería ser en todos los aspectos laborales. Me parece exagerado.

Un saludo

Autor Och34
Miembro
#19 · Publicado: 6 Feb 2008 13:32
Pero ya resulta que nun ye un solu accidente sinon varios en cosa d'un par d'años y vese que'l perfil de trabayaor agora ye en su mayoría (hai dalguna esceución) xente peculiar o sinon inmigrantes. La esplicación d'esto yo veola clara, les pésimes condiciones de trabayu d'esta empresa cuasi esclavista, onde los derechos llaborales relluman pola so ausencia. De los antiguos trabayadores de la llimpieza paezme que no aceutó integrase nesto naide o practicamente naide y eso ye un datu significativu sobre les condiciones de trabayu creo yo. Por menos sueldu hai que facer tou lo que ya se facia enantes, más repartir y quitar los cubos de basura. ye normal que quieran facelo cuantu más rapido meyor, lo que nun ye escusa nin quita pa nun deban tener precuru en no fastidiar a naide y munchu menos embestilu col camión.

Salú

Autor mario
Miembro
#20 · Publicado: 6 Feb 2008 18:08
Yo se mas o menos a quien se reifer el tema, ¿pero que tien que ver con que sea emigrante o no pa comportase razonablemente con los vecinos y los coches? ¿A que suena esto? Que una empresa pague o deje de pagar muchu o pocu e sintoma de los empleaos anden jodiendo los coches. tendrá que ver con la persona, sea inmigrante o lo que sea.
El que hayan aceptau o no solu tien que ver con el hechu de que pasaban de ser ssemi funcionarios son les condiciones de la publica a pasar a una empresa privada. Y claro entre lo publicu y lo privau, hay un cachu.

Autor Och34
Miembro
#21 · Publicado: 6 Feb 2008 22:35
Salió repetiu col d'abaxu

Autor Och34
Miembro
#22 · Publicado: 6 Feb 2008 22:35
Que dirás. Nin sabes a quien me refiero polo que veo ni tan siquiera interpretas correutamente lo que digo, pa variar. De man inmigrantes hai más d'un y de dos(o migrantes a seques, que más dá d'onde seyan). Además lo que dexas caer sobre los anteriores trabayaores y la empresa actual ye d'una catadura moral llamentable, de lo que pasaben yera d'un contratu dinu, a un réxime de semi-esclavitú. Ye dicir los currantes diben trabayar más, cobrar munchu menos y enriba la empresa por un serviciu más que discutible ta ganando munchos más millones de lo que se-y pagaba a Llamedo, con un contratu del aytmtu con FCC por bastante años que si lu rompes a indemnizar, así que podemos da-y les gracies a Miranda. Y pa términar como ye habitual en ti, pones nes mis manes coses que nun escribí, porque ya despliqué meyor porque antes ficelo mal, que pa na toi xustificando l'actuación d'esos trabayaores en bas al so sueldu, dixe que ye la consecuencia.

Salú ya dixebra

Autor ashtray
Miembro
#23 · Publicado: 6 Feb 2008 23:49
Yo, ciñèndome a mi caso particular, expecifico que el conductor del camiòn era màs nacional que el toro de Osborne.

Autor nuncajamas
Miembro
#24 · Publicado: 7 Feb 2008 00:28
no puede entrar antes

ocho34 hable con los dos y los dos me dieron larga, di parte al seguro y me lo peritan la semana q viene, aunque la verdad q tambien me jode como esta empresa trata a los trabajadores ya os seguire contando

aunque como os dije no solo soy yo solo a quien le paso esto con el coche eh

Autor oto
Miembro
#25 · Publicado: 7 Feb 2008 10:55
Informa, informa nuncajamas, porque no entiendo que alguien que haya dañado un vehículo no tenga un seguro que se haga cargo, trabajando en una empresa, que además es adjudicataria del Ayuntamiento.

Och34 no se en qué os contradecis tu y mario. Es cierto que quien aceptó, que no lo se, pasar a depender de esa empresa privada, pasó de un régimen público a uno privado. ¿Dónde está lo lamentable de la catadura? Creo que mario constata un hecho.

De todas las formas hay un tema interesante: hablas de que la actuación mejor o peor de un obrero es la consecuencia de su situación laboral. (En definitiva eso es como no decir nada, todo acto es consecuencia de otro anterior: movimiento, energía, acción-reacción etc.). Si la situación laboral es de esclavitud, como afirmas, la responsabilidad de que se permita esa situación tiene nombres y apellidos. Eximamos al obrero, pero de igualmanera eximamos al empresario. Al uno porque actua mal consecuencia de su situación, al otro consecuencia de que las leyes se lo permiten.

En definitiva si alguien daña un coche, tiene que hacerse responsable esa es la consecuencia, la ley.

un saludo

Autor Och34
Miembro
#26 · Publicado: 7 Feb 2008 16:15
Home, que'l pasu ye de públicu a priváu ye evidente y creo que sabemoslo toos. El mosquéu miu bien porque tou lo que diz primero sobre los inmigrantes nun tien na que ver colo que yo dixe, el fala como si yo ficiera un comentariu anti inmigrante o daqué asina y depués dexa caer un comentariu sobre los obreros del aytmtu qu'interpreto de forma perclara. Tamién reconozo qu'al facer yo la interpretación del su comentariu sobre los obreros, toi actuanto esautamente igual que como fae él, siendo l'aspeutu que-y critico y m'enciende coles paranoies que se monta al lleer los mis comentarios, cola una salvedá: yo nun suelo dir con indirectes o medies tintes, polo menos intento ser claru y concisu mientres que paezme que mario ye un foreru al que-y encanta tirar la piedra y esconder la mano.

Un saludu.

Autor mario
Miembro
#27 · Publicado: 9 Feb 2008 21:36
No quería responder pa no entar al trapu. pero como ves oto och34 ya interpreta lo que yo digo sin decilo. ¿Como se puede decir que tratao de no se que manera a los obreros municipales? Pero ¿sabrá esi tio onde trabayo yo? GRACIES OTO. Al menos algunu dase cuenta de quien e quien. ta imitandote tou lo que puede. Ye de comedia. Como era aquello Huston tenemos un problema.

Autor Och34
Miembro
#28 · Publicado: 11 Feb 2008 01:26
Vaya por dios, ahora dio-y por decir que imito a oto y tien que ponelo por todos los temas. Mira que e malu el aburrimientu...

Autor beep2008
Miembro
#29 · Publicado: 19 Oct 2008 00:41
Alguien sabe algo de los africanos que estaban de barrenderos?

Autor IYERA
Miembro
#30 · Publicado: 19 Oct 2008 16:07
Perderian los probes el camion , porque a la ostia que anda ....

Página  Página 2 de 2 :  « Previous  1  2 
Política ribadesella.com comunidad r3 / Política /
 el camion de la basura

Su respuesta Haga clic en este icono para desplazarse hasta el mensaje citado

?
Solo usuarios registrados pueden postear aqui.

ribadesella.com  comunidad r3 Powered by Easy Forum Software miniBB ®