Pues la verdá que casi me da pena escribir y estropialo, porque toi d'alcuerdu dafechu colo tres. Angel creo que falles tamién cola tu visión del botellón, propia d'una ciudá, col botellón en Ribeseya que dura menos de dos meses al añu. Equí naide diz que los vecinos d'esa zona nun tengan drechu a descansar, pero nun tienen más drechu a descansar que yo a tar na cai. Además el problema del botellón vien pol turismu, porque más del 80% de la mocedá del parquín de l'Atalaya nun ye de Ribeseya. Si nun tuviéramos turismu masivu esti problema nun esistiría, seguru y hai otru inconveniente que naide nun supo desplicame entovía: ¿quienes son "los vecinos d'esa zona"? Vuelvo dicir que yo como munchos otros de los que facemos botellón o que nun tan a favor de que se prohiba tamién vivimos ehí. Ye más ¿que ye botellón y que non? ¿Les terraces son botellón? ¿Si s'organiza una espicha ye botellón? ¿Y les folixes varies que se faen nel pueblu? ¿La xira a la mediana o san xuan nun son "botellones familiares"?
Pel otru llau refiéreste a la propuesta de la Casa de la Mocedá como un brindis al sol, nun puedo tar más en desalcuerdu: brindis al sol en tou casu de los gobernantes de P$OE ya IU que lleven nos sos respeutivos programes eleutorales esta actuación como puntu estrella y qu'agora nun van cumplir por "falta de medios". Si se quier que la mocedá nun beba n'escesu los programes d'ociu y cultura alternativos tienen qu'entamar, d'una vegada de forma seria y decidía y por supuestu nun ye una xera que de frutos d'un día pa otru. Cuando tienes 12, 14 o 15 años siempre tiendes a querer paecete al de 18 o 19 y si l'individuu d'esta edá ta faciendo botellón porque lo únicu que conoz ye mamase'l fin de selmana depués de tola selmana trabayando, estudiando o ensin facer na, pues los guahes dirán tamién a beber, como creo que ficimos toos/es o casi toos/es. Pa invertir esta tendencia un espaciu como sería la casa la mocedá permitiría qu'en 10 años bona parte de la nuesa mocedá los fines de selmana tuviera alternatives al so gustu pa escoyer entre metese nun chigre o quedar na cai a beber alcohol o dir a un recintu onde facer un taller, ver una película o una obra de teatru. Por munchu que digan, anguañu nun esiste tal ufierta porque como munchu pue haber haste les 8 la tarde y si ye cine nin siquiera ye realista porque ponen películes conocíes depués de llevar meses o inclusu años en DVD y que tou dios vio tiempu atrás. ¿además qu'alternativa supón eso al botellón si nin siquiera compite nel mesmu horariu? Pa ser una alternativa a beber tendrá que desendolcase nel horariu nocturnu, ¿digo yo non? ¿Entós cuála ye la solución más "afayadiza" pa los nuesos gobernantes? dende llueu esto que pidimos non, ye caru y tarda munchu en dar resultaos, lo "efeutivu", lo meyor va ser sacar a los guah.es del centru, metelos nun ghettu y fomentar que vaigan a mamase ellí, eso si, depués ponemos dos ambulancies a la puerta pa que los lleven rápido al hospital col coma etílicu, nun seya que vaya morrer dalgún y entós ya ta otra vegada entamada...
Y por últimu, si Angel si. Llamar a la Guardia Civil o a quien seya, "pa qu'actue" nun ye más que la personificación de la violencia, violencia institucionalizada y d'estáu, pero violencia al fin y al cabu. Los llamaos eufemísticamente "Cuerpos y Fuerzas de Seguridad del Estado" nun son más que la personificación del exerciciu monopolística de la violencia por parte d'esti, y esto que simplifico munchu, vien en cualquier manual de Teoría del Drechu de primer cursu. Otra cosa ya discutible ye si tienes razón o non, si t'ampara la llei o non, pero vamos, ye la forma institucional o llegal na que tu pues exercer la violencia, la única.
Salú! |