ribadesella.com

ribadesella.com comunidad r3

· Principal · Entrar en los Foros · Registrarse · Buscar · Estadísticas · FAQ ·
Política ribadesella.com comunidad r3 / Política /  

El Xuegu elleutoralista del psoe llocal

Página  Página 2 de 2 :  « Previous  1  2

Autor mistral
Miembro
#16 · Publicado: 25 May 2007 18:05
coño pasame lo mismu que a carlos y ademas estoy viendo que sabe de tou .que no me paez mal e,pero no deja meter un gol

Autor Och34
Miembro
#17 · Publicado: 25 May 2007 19:02
Vaya ganes de tocar los coyones que teneis vosotros. Nun conozo a amarante, pero qu'escribe nel asturianu de Ribeseya eso ye más que evidente, porque d'entamu nun sigue les normes de la acadamia, escribe como fala o sintio falar a otra xente. Si nun sabes de lo que fales ye meyor nun dicir na, que llueu pasa que quedes como la gocha carlos/mistral. Dir a cualquier pueblu y sentaivos un cachu elli callaos y sintir una conversacion ente vieyos, a ver si ye una llingua inventada o tovia sigue viva, aunque yos h.oda a más d'un

L'ASTURIANU LLINGUA OFICIAL

Autor Och34
Miembro
#18 · Publicado: 25 May 2007 19:22
Amaranta: Nun se na, la verdá, pero lo que toi camentando que va pasar ye:
1-El PSOE azorra agora faciendose como que nun quier el PGOU que CANAL redactó de la man de miranda (nun escaecer esto!)

2-PSOE y IU gobernarán si el PP nun tien mayoría absoluta

3- Van metenosla doblada, porque o munchu m'equivoco o Paco va tener que apoyar lo que-y manden dende la plaza américa d'Uviéu.

Ya punxe la quiniela, a ver si faigo plenu o quedo colo xugau. Saludos a toxs!

Autor mistral
Miembro
#19 · Publicado: 25 May 2007 22:29
pnse que eras mas espabilau quien habla asi en RIBADESELLA eso ni e bable ni osties

Autor elia
Miembro
#20 · Publicado: 26 May 2007 13:30
De acuerdo, mistral. Esi lenguaje en RIBADESELLA no existe. En el pais esi inventau "ribesecha" seguramente hablen asi.

Autor mithrandir
Miembro
#21 · Publicado: 26 May 2007 14:40
Yo no escribo en los foros como hablo por la calle en Ribadesella, o en Madrid. Escribo como me apetezca en el momento, normalmente es usando el castellano lo mejor que sé. Lo mismo que yo no hablo un castellano así de bien formado, otras personas prefieren escribir en asturianu intentando hacerlo lo mejor que pueden o simplemente como les sale. Y qué pasa. Era lo que nos faltaba ya.

Autor Och34
Miembro
#22 · Publicado: 26 May 2007 15:39
Tipico de quienes se "oponen" al asturiano, simplemente diciendo <eso no existe> unicamente por el hecho de que ellos o bien no pertecen a una familia donde haya asturfalantes o bien porque reniegan de su pasado "rural". Además, demuestrame algo, argumenta, debate... ¿porque lo dices tu no existe no? Lo que habla mi padre seguramente sera mandarin no te jode...

Autor amaranta
Miembro
#23 · Publicado: 26 May 2007 18:08
buenu, buenu agora resulta que pa falar hay tar versau nes lletres que tan oficializaes, y si tovia no l'estan pues entos ya somos la rehostia, porque inventamos les pallabres y tou.
och34 ties que atopame un puestin n'academia como persona qu'inventa pallabres,. Tien coyones.

Esto ye un muerganu de comunicación hom, y yo espresome como toa la vida lo ficieron los mas vieyos que yo. Que ti voy dicir de los mios guelos rapaz. Y digo muerganu porque bien capaces sois de dicir que lo invente. Nun faltaria mas ¿ eoch34?
Falo un poco de too, y que más quisiera que poder entendevos a los más xovenes. Poro a lo meyor con postures afregotiaes como les vuestres a muncha xente yos resulte imposible falar lo que piensen, porque piensen tala y como piensen. Les pallabres que usen son sofitos de la so manera de ser.

Ta llueu rapazos. NUn sabia de la vuestra tollerancia. Y si hom, dende la moceda gustome, como a tol mundo, el poder meter toos los goles que pudi, que bien pocos fueren na mio vida.

Autor oto
Miembro
#24 · Publicado: 28 May 2007 13:38
Amaranta siempre saliste en mi defensa cuando tuve algún que otro malentendido dialéctico. Y te lo agradezco. No seré yo quién trate siquiera de defenderte a ti, que tu te vales y sobras por lo que leo y entiendo perfectísimamente
Sigue escribiendo como quieras y a esos intolerantes pues que se le va a hacer, supongo que serán cosas que salen sin mayor trascendencia.

Un saludo

Autor carlos
Miembro
#25 · Publicado: 28 May 2007 18:45
Cada uno puede hablar como quiera y escribir como quiera, eso nadie lo duda, pero que no quieran llamar bable a un estilo libre, y a lo que ellos entienden de bable, mi familia es asturiana y mi abuela que tiene 86 años no entiende el bable de amaranta, será porque es de la zona centro, o será porque se rescantan palabras en deshuso, como si empezaramos a hablar en castellano antiguo, la verdad yo no escribo como hablo, esperemos que amaranta haga lo mismo, y otra cosa oto no es intolerancia es una critica, intolerantes son los que no transigen ni ceden, ni aceptan y por mi podeis hablar como querais.

Un saludo.

Página  Página 2 de 2 :  « Previous  1  2 
Política ribadesella.com comunidad r3 / Política /
 El Xuegu elleutoralista del psoe llocal

Su respuesta Haga clic en este icono para desplazarse hasta el mensaje citado

?
Solo usuarios registrados pueden postear aqui.

ribadesella.com  comunidad r3 Powered by Easy Forum Software miniBB ®