Folixa de la Sidra Ribadesella 2023 - ribadesella.com
ribadesella.com
Folixa de la Sidra Ribadesella 2023

Folixa de la Sidra Ribadesella 2023

Actualizado el 16 octubre 2023
Folixa de la Sidra Ribadesella 2023
flickr reports: Photoset not found

Visto 5.541 veces Copyright

Desde el viernes 6 hasta el domingo 8 de octubre habrá una nueva edición de la «Folixa de la Sidra» en la localidad de Ribadesella.

·· VIENRES 6··
· El vienres a les 19:30 vamos tener una actividá especifica pa los y les guaḥes, un taller onde van conocer el procesu d’ellaboración de sidre caseru, onde poder mayar mazana y depués prebar la so sidre. El taller van impartilu la bona xente del Club Sierense Amigos de la Manzana.

El vienres 6 tamien tenemos #NuecheDeFolixa
· Vuelven Avallevan a les 22 hores coles sos versiones y diversiones. El meyor pop y rock de tolos tiempos pa facenos mover la patuca.
· Y de magar les 12 la nueche, depués del ésitu del añu pasáu, el DJ BA$I vuelve pa poner pates arriba la carpa coles sos mezcles reggaeton, trap y electrónica.

·· SÁBADU 7··
El sábadu de magar les 14:00 hores vamos tener a un triu ya de sobra conocíu como son 6 Riales. Voces femenines y percusión tradicional asturiana pa facenos baillar enantes de la xinta.

El sábadu 7 tenemos #NuecheDeFolixa, namás terminar el VIII Memorial Hugo y Puru, el festival de bandes de gaites ribeseyanu qu’entamen les collacies de la @bgribeseya y que torna cinco años depués.
· A les 22:00 tenemos a unes lleendes del folk asturianu como Llan de Cubel.
· A la media nueche va ser el turnu de La Tarrancha que vienen por segunda vegada a Ribeseya a movelo col so mecigayu son que los caracteriza.
· Pa pesllar la nueche tenemos a @territorios_pastoreados aka. DJ Avante’l Pueblu, que va facer una esbilla de músiques d’Asturies y del mundu pa poner la guinda al día grande de la #FolixaRibeseya en cuantu a música se refier.

· III CONCURSU DE GAITEROS «GELU CUERVO»
Día 7 de octubre. Entama departamentu de gaita asturiana de la Escuela de Música de Ribeseya y collabora Ayto de Ribeseya.

··DOMINGU 8··

El domingu tamién tenemos a otra de les formaciones que repite en La Folixa. La orquestina La Xarangana vuelve el domingu pa poner la nota festiva a la preba popular de sidre del domingu, dende la 1 del mediudía, ún de los momentos estrella del fin de selmana.

Concursu de sidre caseru de Ribeseya
Alcordáivos, día 8 d’ochobre, na Folixa de la sidra de Ribeseya. L’añu pasáu hebo 52 palos de sidre. A pocu que se nos dea bien… esti añu pasamos de 60.



amigos de ribadesella asturias.com Amigos de Ribadesella