Bueno, entos la novedá ye l'atletismu que nun sabía que tuviera, porque polo menos polo que yo entiendo por seiciones la escuela y la seición de piragüismu digo yo que serán lo mismu al fin y al cabu. Pero bueno, que da igual. Y tampocu toi d'alcuerdu colo de "compren tiempu" porque los resultaos en categoríes inferiores del C.P. El Sella son bien paecios a los de la S.C.D.
Polo demás puedo tar d'alcuerdu en delles coses, pero nun me paez que seas tolo imparcial que pretendes, nun digo que lo sea yo, pero yo taba na S.C.D. cuando Piélagos foi presidente y se porqué dexó de selo y la movida qu'hebo d'aquella, nun me paez que la xente de la cultural d'agora tampocu lu quieran perellí na direutiva, asina que por eso te dicia que nun via munchu sentidu a la carga contra una persona concreta. Polo demás, si que podría tar d'alcuerdu que si se axuntara tol trabayu y esfuerciu de los dos clubs de piragua del pueblu nun solu, ensin les piquilles de siempres, toos y toes en comuña podría tenese'l meyor club d'Asturies. Pero agora mesmu, veolo imposible y ya lo comenté más veces.
Salú! |